February de 2025
7 de febrer del 2025
En el marc de les activitats pròximes a la celebració del Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència, aquesta conferència visibilitza el paper històric de les dones en la ciència, en particular, a l'Escola de Ramón y Cajal. Es durà a terme dins del marc de la I Jornada de Recerca en Cures en Salut, organitzada pel Grup de Recerca en Cures en Salut del Programa de recerca en Epidemiologia i Salut Pública (EPISAP) de l´Hospital del Mar Research Institute (HMRIB).
07/02/2025
El pròxim dia 7 de febrer del 2025 a les 9:00h, us convidem a la I Jornada de Cures en Salut, organitzada pel Grup de Recerca en Cures en Salut (GReCS) de Programa d'Epidemiologia i Salut Pública (EPISAP) de l'Hospital del Mar Research Institute (HMRIB).
© Institut Hospital del Mar
d'Investigacions MèdiquesAvís Legal i Política de Privacitat | Política de cookies | Mapa web | Accessibilitat | Adreça / Accessos | Contacte