Serveis de Gestió d'Ajuts i Contractes d'Investigació
La directora de l'Àrea de serveis de Gestió d’Ajuts i Contractes d’Investigació és la Marta López. En l'àmbit de les seves competències hi ha proporcionar assessorament estratègic i suport a la Direcció, facilitar la implicació dels investigadors en la implementació de les estratègies i objectius de l'institut, optimitzar les relacions amb organismes relacionats amb la nostra activitat, perseguir una visualització adequada del centre i dels nostres investigadors, facilitar el desenvolupament de la Direcció d'Innovació i Transformació Digital i dels Amics de l'Hospital del Mar. També és responsable del Servei de Recerca, les funcions del qual són:
- Informar, assessorar i gestionar els ajuts a la recerca (nacionals i internacionals).
- Tramitar i fer el seguiment dels ajuts i projectes fins a la seva finalització.
- Fer les justificacions econòmiques dels ajuts a la recerca (nacionals i internacionals).
- Gestionar la base de dades de publicacions científiques de tots els investigadors/es del PSMAR i donar suport bibliomètric.
- Gestionar la base de dades dels ajuts sol·licitats pels investigadors/es del centre.
- Donar suport en la preparació de Data Managment Plan i en la implementació d'open data i open acces
- Els investigadors disposen d'un recull d'ajuts, base de dades d'ajuts nacionals i internacionals que s'actualitza setmanalment i que permet fer una cerca d'oportunitats de finançament de projectes i beques, i d'un servei de consultes personalitzades.
- Gestionar els contractes dels assaigs clínics, serveis a l'exterior, convenis de col·laboració i Material Transfer Agreement (MTA) dels seus investigadors/es.
- El Servei de Recerca actua com a oficina de transferència de tecnologia i innovació i, com a tal, tracta les iniciatives de transferència que es generen (patents, llicències...).
- Gestionar altres ajuts propis del centre (Jordi Gras, Intensificació...).
- Facilitar la documentació necessària per a presentar-se a concursos públics.